Web mağazamız kapalı

vidaXL, TR'ye veda ediyor. Bu geçiş sürecinde işleri kolaylaştırmak için sıkça sorulan soruların cevaplarını derledik. İşte bilmeniz gereken her şey:

Web sitesi kapandıktan sonra siparişimle ilgili yardım alabilir miyim?

Yerel düzenlemelere tabi olmak kaydıyla, 2 yıl garanti kapsamındasınız.

Siparişim hâlâ garanti kapsamında mı?

Evet, siparişiniz yerel düzenlemelere tabi olarak standart 2 yıllık garanti kapsamında kalır.

Parçaları nasıl satın alabilirim?

Parçalar stokta varsa ve gönderim mümkünse, onları yeniden göndereceğiz. Eğer yoksa, mevcut duruma bağlı olarak kısmi geri ödeme teklif edilecektir.

Kupon kodumu tamamen kullanmazsam ne olur? Bunun yerine nakit alabilir miyim?

Maalesef, kupon kodları nakde çevrilemez.

Ürünlerinizi satın alabileceğim başka kanallar var mı?

Şu anda, tüm satın alma kanallarımız kapatılmıştır.

Neden artık satış yapmıyorsunuz?

Bu değişikliği, şirket politikasında yapılan daha geniş kapsamlı bir değişimin parçası olarak gerçekleştirdik.

Başka sorularınız mı var?

Lütfen hizmet hattımızı arayın: 31851071110